lördag och landet

vaknade lite halvtrött sådär men mådde fan bra! lägenheten såg ut som ett bombnedslag... Tease hade glömt sin mobil hemma så hon ville hem och bangade sen på landet =( jag åkte själv ut till landet för att hänga lite med Morsan och Karri. kom ut nån gång vid 5 och fick massa mat (det va nice) sedan plockade jag ihop massa bildelar jag skulle ha hem. efter det vart det middag med vildsvin och pärongrejs typ, hahah konstigt men fett god mat alltså. sedan kolla vi på tv och film det va nice. åkte hem mitt på dan dagen efter och efter en snabb visit hemma åkte jag till tease och myste lite =)


så ser du ut på gården (mitt ute på landet ska ni veta)


och Claudia va också där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0