hello babies

tja! nu är det måndag och jag har vart på jobbet! ganska kul faktiskt men datorn va paj så det va lite kaos! har typ inte gjort så mycket! brännde iväg till Bro på morgonen och gjorde några besiktningar sedan till djursholm och tog hand om snobbarna lite! fan va less man blir på folk som har för mycket pengar... ni fattar inte.

efter jobbet drog jag till centrum och köpte lite mat och hämtade ett par brallor jag beställt! dom va lite stora men är nog bara för att jag är feting van att bara ha tajta bräxor!

dom andra repar ikväll men jag pallar inte...

lägger upp en het jäkla strippbild också! snygga tejpmärken från tattoon alltså ;)

Kommentarer
Postat av: Mackie Bone

Tycker BRONXEN ser as nice ut!

Har inga pengar på mobben föresten om du undrar varför du inte får nåt svar på sms =)

2009-05-04 @ 17:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0