hejhejhejhejhejhejhjeh

jani! idag va det plugg men fan så jäkla onödigt kunde vart hemma! nu har jag meckat lite med bilen och snart kommer farsan och hämtar sin bil =) då bränner jag till tease och h'änger lite med henne! =D
har betalat massa räkningar och det är lika skönt varje gång (efteråt alltså) men fan va dyrt det är att bo sj... inte nice. hämtade även ut min billiga skitbas! fan känns inte alls dålig! ska bli kul att langa på schyssta strängar och fixa till den efter vad jag gillar bara! lite konstig färg dock... men cool =)


Kommentarer
Postat av: mackie bone

jävligt nice tycker jag, gillar färgen, inte vanlig lixom

2009-05-27 @ 00:16:26
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

Hoppas du haft en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-27 @ 00:20:42
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0