veckan hos skogsberg

hello brudar!

har spenderat veckan med rock'n'roll allstars och spelat in bas på två singlar! riktigt grymma grejer! producent vart ingen mindre än Thomas Skogsberg (har spelat in backyard babies, hellacopters, refused mm mm mm). har varit riktigt kul men mycket dennis korv =P kommer släppas två singlar med bandet nu i augusti och dessa låtar släps senare i höst med bompa och ståt! kommer bli omöjligt att missa. blir en fullängdsskiva nu till hösten/vi ntern även den producerad och inspelad av mr skogsberg...


stugan vi bodde i! byggd 1812 haha så sjukt lågt till tak var det och fan va det lutade


skogsberg in action BANG BANG BABY BANG


sista dan firades med att alla rakade mustach och här sitter Max med chokladmacka och coola till frukost =D


här är jag med min fina mustach... ja ni jag är inte så snygg jag inte =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad du ser äcklig ut XD hillbilly

2009-07-23 @ 22:18:29
Postat av: MVH

nour

2009-07-23 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0