söndag, söndag, härliga söndag!!!!!

fredag vart halvnice alltså! förkörkade med Tease och LIMM efter det drog vi till Harrys där masssa folk dök upp! hmnade i "gräl" på toan för nån jäkla sopa sparkade ut min öl och efter det så plocka vakterna ut mig och sa att jag alltid för med mig problem... va fan är det liksom? då vart jag fett stirrig och dom typ hade storkoll på mig hela tiden så jag drog hem med Tease efter lite tjat för hon ville stanna :P

va sjukt bakis hela lördan faktiskt så det vart pizza och film typ! soft som fan men jobbigt att må dåligt

men idag är det party söndag (eller inte så jäkla mycket party alltså) ska dra med Tease och käla lite frulle nånstanns snart, hon ska bara sminka klart sig först =)

fan på torsdag är det Paintball med plugget! fan va jag ska skjuta sönder alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0