tvätt klar

sååå nu är tvätten klar och lägenheten ganska städad! orkar fan inte mer nu! nya lakan också... fett skönt. får se om Tease kommer och sover inatt beror väl på när hon känner för att åka hem. imorgon är det bara halvdag vilket är jäkligt skönt! dock ska jag och matte och till jävla bålsta och sota... typ långt som fan... eller nja vi ska inte sota men jag ska besiktiga nån jäkla kamin och matte får väl bara titta på, hahaha.

fan idag ringde det nån jäkla snubbe och ville ha massa protokoll faxade! jag fattade ingenting och letade som fan på datan och tillslut hittade jag dom men har typ aldrig faxat så det va ett helvete! sen när jag äntligen lyvkades så ringer snubben och säger att det va blanka sidor så jag hae ju självklart vänt papprerna upp och ned =P men jag lär mig nog snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0