dricker öl och "pluggar" lite

tar en pilsner här hemma i min ensamhet! läser på de frågor jag ska redovisa imorgon men fan pallar inet bry mig! det får gå som det går =) fan alltså den hä veckan är helt fullspäckad! rep imoegon och på onsdag! sedan paintball och fest på torsdag! ev rep på fredag. soundcheck kl 12 på lördag och sedan spelning på kvällen! på söndag fyller jag 23 och blir gubbe!!!

fan vad jag hatar att fylla år nuförtiden! känns fett crazy! man bara blir äldre och äldre utan att det händer nått! tiden går så jäkla fort. men det är ju soft att det är så och inte tvärt om! fatta när man fyllde 18 liksom! då satt jag på Lilla Hantverkaren i Täby Kyrkby... det va tider det... eller va det verkligen det... jävla massa ångest bara när man tänker efter! vilekn jävla skittid, vad höll man på med!?

nu sitter jag här! 5 år senare...bor iof i en ny kommun men inte alls långt bort från bronxen! jobbar och sliter... iof ett bra jobb så ska inte klaga!

livet är nog fan grymt alltså! fan tänk va dåligt vissa har det... själv klagar man över s,åsaker hela jäkla tiden. man har fan inte rätt att klaga men man gör det fan hela tiden... man blir typ lack för att det inte är nått bra på tv!? vad fan är det? dags att stoppa pistolen i käften och inse hur dåligt det kunde varit =)

puzz på er



Bröderna Punk nån gång för länge sedan typ 2001-2002

Kommentarer
Postat av: Idiot

Men fan Tobbe, Hantverkarn var ju livet. Dessutom såg du betydligt mindre gay ut på den gamla goda tiden...

2009-04-23 @ 14:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0