ligger lite efter nu men fredag på tegel

allt började med en drinklista!!! jag och tease tävlade i drinkar =D det va nice men alla drinkar vart inte lika goda =P
efter det drog vi till täbys stolthet TEGEL för där va det release-party för skillers nya skiva! vete fan om det va så mycket release-party mer av en spelning men jaja. jag blev utslängd för att jag typ röjde lite till musiken (va fan liksom) så jag och tease drog till kebaben och käkade! dit kom Tompa och hans tjej (vad heter hon!?) och vi snacka massa skit =) sen gick vi hem å la oss (fett nice med gångavstånd).

här kommer drinkbilderna (massa massa massa bilder nästan) alla drinkarna är typ likadana men dom va väldigt olika...


drinken

poäng mm

drinken

poäng mm...

drinken ååååh palla (nytt glas, spännande)

...

driiiinken

på ängen....

la drinka

la pointa

kakan

och burken...

så här dsåg iaf listan ut dagen efter... spårade lite på slutet där men jaja hahaha! nice kväll faktiskt. Tease va lugnt bäst dock =(

Kommentarer
Postat av: tease

jag vill ha jordgubb nu, fyfan va gott.

2009-05-25 @ 17:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0