fredag, lördag och söndag

hello friends!

ja ni! i fredags så vaknade jag halv 8 av att matte ringde och undrade vart jag va! jäkla skit tänkte jag och hoppade in i bilen och körde till jobbet! aldrig kul att försova sig =( va ju bara halvdag så när jag kom hem låg Tease fortfarande å sov =) vi sov typ bort halva dan och sen kollade vi på Fritt villt (andra gången för mig). sedan vartt et sova igen =S

på lördan drog vi till farsta hade även fått en p-böter på morgonen! så jävla segt! ska skjuta den jäveln som lappa mig! efter farsta drog vi på grillparty på lidingö! mycket trevligt var det och jag vart ganga full faktiskt! sen åkte vi taxi hm med Teases brorsa bakom ratten

och sen vart det söndag! åkte hem från farsta och sov i soffan... gick ner till bilen och hade fått en till böter (jävla FITTTAAAAA) så nu måste jag pröjsa 1000 spänn! fixade lite med bilen och nu sitter jag vid datan! kul kul


Tease och mitt käk på fredag! typ en minut efter bilden började det brinna =S inte bra alltså men gott


fixa lite motor! något konstigt med oljetrycket men det är nog snart fixat =)


fittkuksböter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0